WordPress Kurulumu [Resimli Anlatım]

wordpress

WordPress’in en çok kullanılan blog sistemlerinden olduğunu Ücretsiz Blog Servisleri isimli yazıda belirtmiştik. İşte şimdi WordPress kurulumunun nasıl yapılacağına dair bir makale ile karşınızdayım.

Kuruluma… bu yazının devamı ; WordPress Kurulumu [Resimli Anlatım] başlıklı yazımızdadır.

wordpress , wordpress blog kurulumu , wordpress kur , wordpress kurulum , wordpress kurulum resimli anlatım , wordpress kurulum yardım , wordpress kurulumu , wordpress kurulumu blog , wordpress nasıl kurulur , wordpress yardım , wp , wp kurulum , wp kurulum resimli anlatım , wp nasıl kurulur

Leave a Reply

